Ja nyt sitten taas havahduin, että samperi, meillähän on se BH ensiviikolla (la 12.9.). Joskus kesällä ilmotin "vasta syyskuulle", niin on aikaa treenailla, mutta onko paljon treenattu?! Ei. No joo, eihän se mikään hurja juttu pitäisi olla, mutta jäänyt mulle vaan möröksi viime syksyn töppäilyistä.

Eli siis eilen maanantaina mentii illalla Pasin kanssa treenimään tottista.

Skippy alotti paikkamakuulla. Se on kohta liiankin rento, nukahtaa pian. Mutta ei ole ainakaan lähdössä minnekään. Figo&Pasi touhusi sen aikaa seuraamisia, luoksetuloja... Mua huvitti siinä seisoa tököttäessä katella Pasia tokoilemassa, heh. Se jopa on puhunu, että kait se pitäs Figonki kanssa BH suorittaa ja ottaa toko eläkelajiksi, jos jotain siinäkin kisais!

Paikkamakuun jälkeen Kipelle seuraamista, jossa alkuinnolla edisti ihan törkeesti. Pitkän kaavion jälkeen vähän rauhottui, mutta ei se teknisesti mitää parasta ollu. Näkyy kyllä treenaamattomuus tokossakin heti. No tyytyväinen olin intoon, häntä paukutti mun takareisiin pitkätkin kaaviot. Luoksetulo ok, vaikkakin törmää aika napakasti... Jäävistä tehtii istu ja maahan -superit. Kakeja vähän leikkien (siis ei bh:ta varten, heh), ny oli kohtuu säpäkkänä.

No on mulla ihan luottavainen olo, tässä kun vielä pari kertaa tokoillaan, ni kai sen pitäs läpi mennä?! Jos vaan ohjaaja nyt osaa kävellä suoraan ja odottaa dumarin lupaa aloittaa uusi liike