Pasi oli päivällä käyny Figon kanssa taas rannasssa hiihtelemässä! :) Skippy oli sisällä etsiny leluja ja tehny maahanmenoja ja istumisia (mä olin töissä..), hyvin oli kuulema menny.

Illalla ysin jälkeen kun Pasi haki mut töistä, mentii tekemään leirintäalueelle pienet viestit. Skippy juoksi 3 pätkää, noin 200m, ei näköyhteyttä. Pasi kuljetti pennen B:lle ja lähetti mun luo. Hyvin ja lujaa! Nopea tyttö jo nyt! :) Kun lähetin takas B:lle, ei Skippy selvästikään muistanut mitä oli tekemässä. En siis sen paremmin odotuttanut Kippeä, sen että palkkasin jauskilla ja hetken pidin käskyn alla, että tulee selvä lähetys. Käskyn annettuani pomppasi vähän ja katsoi mua sen näköisenä, että mitä, mitä mitä? Pasi kutsui kerran, ja sitten lähti vie-käskyllä matkaan! Vika pätkä takas mulle päin taas hyvin. Kun palkkasin ja Kippe söi jauskia, niin vilkuili sinne Pasin suuntaan ja oli kovasti menossa kun palkkaus loppui. Eli selvästi ekalla kerralla ei vaan muistanu mistä on kyse. Lopetettiin kuitenkin tähän.

Figolle 2 pätkää tarkoituksena tehä minusta hauska ja motivoiva. Vein tavalliseen tyyliin Figon B:lle ja lähetin saman tien takas Pasille (matka joku 250m), kun odotusajat ei tässä nyt olleet se treenin pointti. Pasi palkkasi nopeasti patukalla (ei siis mitään superpalkkaa nyt) ja vei hetkeksi puuhun kiinni. Ja melkein saman tien lähetti takasin mulle päin. Nyt teki niin, että lähti hyvin ja juoksi jonnekin 100 metriin. Sitten pysähty. No Pasi onneksi näki sen ja antoi uuden käskyn. Figo haukahti kyllä, mutta jatkoi matkaa!!!!!!!! Tämä oli nyt tositosi hyvä juttu, kun aina aiemmin, jos se on pysähtynyt lähetyksen jälkeen, ei ole jatkanut uudesta käskystä. Nyt ekaa kertaa jatkoi pelkällä käskyllä, ilman muita apuja. Ja lopun juoksi kovaa mun luo. Pelasin fudista sitten oikein kunnolla ja pidettiin hauskaa. Josko tästä Figolle jäisi mielikuva että käskystä (ja muutenkin) kannattaa tulla sinne mun(kin) päätyy. Tämän tyylisiä pikku harkkoja tehää nyt, kun pariin viikkoon ei ole porukalla viestiharkkoja. Tosin taukoa nyt vähän ennen seur. kertaa.

Sitte vielä iltalenkki ennen Wallanderia! ;-)