Maanantai illan tottikset ihan omalla jengilla Rauhalahdessa.

FIGOLLE niitä seuruutuksia inhottavilla häiriöillä. Minä häiriköin lentelevin palloin, vinkuleluin, hypyin, pompuin (kaikkea todella terveen näköistä touhuamista...). Figo aluksi muutamaan otteeseen kummasteli tapahtumia. Nopea huomautus, korjaus ja sitten palkka. Palkkana käytettiin vapautusta lenteleville leluille. Ekassa satsissa ok menoa, muutamaan kertaan meni lankaan, loppua kohti parani. Toka sessio aivan mielettömän hyvin. Kontakti vaan tiivistyi eikä häiriöt tehonneet ollenkaan. Toimin samalla myös liikkeenohjaanana käskytellen. PITKÄ seuruutus, pisin ikinä, pidempi kuin BH:ssa yhteensä! :) Ja aivan mielettömän hyvin. Myös paikka pysyi hyvänä vaikka se ei treenin pointti nyt ollutkaan. HYVÄ Figo!! Tämän kun saisi siirrettyä kisakentille!! ;-)  (kyllä se kotona osaa... .. ;-)

SKIPPY teki ekana seuruutuksia Pasin naksutellessa. Jotenkin kokoajan hajosi pennen keskittyminen maassa oleviin leluihin ym. Vähän yhteistyöhaluton. Vai olinkohan se oikeasti minä joka oli yhteistyöhaluton?! Varmaankin. Jotenkin oli väärä fiilis. Sitten otin pari lätkän läpsytystä ja siirsin lätkän ruutuun. Eikä siitä enempiä. Lätkää pitää treenata kotona niin, että aikaa saa pidennettyä. Siis että tarjoaa tassua lätkälle niin kauan kun saa naksun. Että pystyn parantamaan palkkausta. Ite olen hätiköinyt tämän kanssa. Tyhmää.

Tokassa sessiossa otin Skippyn vaan keräämään kaikki lelut kentältä mitä olin sinne Figoa häiriöidessä heitellyt. Tämä oli pennestä mukavaa ja polleana kanteli palloja mulle. Enempään ei mun fiilis tänää riittänyt. Tähän oli hyvä lopettaa kun koiralla oli kivaa ja siirtyä lenkkeilemään.

Mulla on nyt kaikista asioista ollu niin sippi olo itellä, ettei oikein jaksa koiruuden kanssa oikealla asenteella ja innolla touhuta mitään muuta kun leikkiä lenkeillä. Ja nyt kun pääsin ruikuteksen alkuun, niin pakko vielä valittaa kun lumet sulaa, ja on sohjoa, ja koirat kurasia...PLÄÄH! =/   ;-)