Kolmas toko cup, Lahden käyttökoirien kentällä. Käytii taas tekemässä vähän kisanomasta treeniä. Kippe ei ollu niin hyvä kun viikko sitten Hollolassa. Tai korjataan että mä en ollut yhtä hyvä ->mua jännitti enemmän, joten Skippyäkin jännitti.

Paikkamakuu oli taas hyvä.

Seuraaminen oli hyvä ja iloinen kuten viimeksi.

Liikkeestä maahanmeno hyvä ja vikkelä, mutta ylös sivulle ei noussut käskystä, vaan vasta kun vähän hymähdin (-> tässä alkoi jumitus-fiilis).

Luoksetulo epävarman hidas, pysäytys kyllä hyvä.

Liikkestä seisomisen meni taas maihin (tämän näyttävästi tekee kun on paineistuneempi ja epävarma), korjasin seisomaan.

Nouto kapulalle asti ok, pari kertaa korjasi asentoa ennen kuin alkoi palauttaa, palautus hidas mutta tuli tiiviisti loppuun. En ottanut sivulle vaan vapautin kapulan irrotuksen jälkeen.

Kaukot jumitti ihan totaalisesti, menin lähemmäsettä saatiin tehtyä. Tein yhden M-I vaihdon taas sillä aikaa kun tuomari palautti kapulaa ja sanoin että nyt tulee "kaket". Mutta ei auttanut nämä, kun koira ei ollut vapautunut vaan ihmetteli taas mammaa...

Hyppy ok menosuuntaan, esteen taakse taas maihin (ei olla tätä edelleenkään treenattu, jaksankohan edes treenata avoa varten?!). Meni vähän vinoon, mutta hyppäsi takasin päin kuitenkin (vähän epävarmana)....ja tuli suoraan sivulle! :)

Näin tänään. Loppuun kehuin hirmusti ja leikittii pallolla pikku temppuja tehden, että jäisi kuitenkin loppuun parempi fiilis. Ja heti kehästä poistuttuahan se oli koira vapautunut, kun itsekin olin.

Tämä on ihan täysin mun fiiliksestä, keskittymisestä ja jännittämisestä kiinni. Kippe lukee mua kuin avointa kirjaa, joten jos mä olen epävarma, niin heti se sen huomaa. Eli ihan on mun omasta itseni hallinnasta kaikki kiinni. Tätä sitten vaan nyt harjotellaan... Ensi viikolla taas uutta yritystä! ;-)