Vähän jäänyt viime viikko päivittämättä...tehdään pikainen kooste! :)

TORSTAINA Pasi oli agilityssä molempien kanssa. Tai varsinaisesti Figo oli ja Kippe mukana, kun itse olin polttaripalaverissa. Pojat oli nyt ekaa kertaa 1. luokkalaisten treeneissä. Pasi sanoi että oli heti astetta vaikeampia harkkoja. Oli taas ollut joku kieputtelukohta mitä olivat tahkonneet. Kippe oli tehnyt ilmeisesti vaikka mitä tennispallon kanssa. Pasi vaan totesi että kyllä sillä moottoria riittää... ;-)

PERJANTAINA Pasi&Skippy olivat Päivillä Kiikalassa paimentamassa. Kippe oli mennyt taas ilmeisen hyvin ja saanut jo lampaat liikkumaan vaikka olivat yrittäneet jumittaa. Pasi sanoi että on tosi nöyrä ja ottaa käskyt hyvin vastaan. Kuulema saa melkein varoa ettei liian kovasti sano. Minä olin kaason ominaisuudessa koko viikonlopun kestäneissä serkun polttareissa! :D

SUNNUNTAINA kampesin itteni illalla agilitytreeneihin, vaikka vähän olikin hutera olo...Mutta hyvin meni. Mekin vaihdettii nyt agilityryhmää alkeiskurssin loputtua. Siirryttiin tähän Hennan vetämään ryhmään missä on kokeineita ohjaajia (muut paitsi minä :) nuorten koirien kanssa. Hennalla oli tosi hyviä harjoituksia. Etenkin ekana tehty ohjausharjoitus. Hyvä sekä minulle että Kipelle. Jätin nyt esteiden taakse palkkoja, joten saatiin sitä irtoamista vähän paremmaksi. Siinä onkin hommaa..