Nyt alkuviikosta ei olla jaksettu (=minä en ole jaksanut) yhtään kunnon tokotreeniä. Puolustuspuheena jäisyys -meidän oma tokokenttä on aika röpelöisen jäinen....

Sisällä naksuteltu muutama kerta. Isi teki metallinoutokapulan meille. Ajattelin, että Kippe rämäpää tyttönä vaan nakkasee sen suuhun niinkuin puukapulankin. Mutta yök, se onkin ällö! Eli olemme alkaneet naksuttelemaan ihan sieltä alusta, naks kunhan katsoo kapulaan jne. Eilen oli Pasille jo pitänyt kapulaa suussa pari sekuntia! Hymy Kyl se tästä vielä noudoksi muuttuu! Figolla metalli pelittää hyppynoutona, mutta sillekin olen naksutellut ihan vaan sisäjuttuna. Eilen Pasi&Figo oli tehny kierto- ja kontaktitreeniä olkkarissa.

Minä lähdin eilen töitten jälkeen juoksemaan koirien kanssa jäälle. Latupohjat on loskasunnuntain jäljiltä niin tasaset ja kovat, että ihan mahtavat juosta! Mietin hiihtoakin, mutta kaksi koiraa, sukset ym. releet oli vähän liikaa (Pasi edelleen flunssassa, niin en saanut sitä kaveriksi).

Tuo järvi on minulle vielä vieras, joten ajattelin, että eiköhän latupohja tee jonkun kivan lenkin. Kiersikin sitten kirjaimellisesti lähes koko järven... Juoksin 1,5h aika reipasta vauhtia -ja olin loppuillan ihan rätti! Silmänisku *mieletön kunto* Mutta iloinen olin siitä, että Skippy on oppinut vetämään!! Juoksee kivan tasaista tahtia ja lisää vauhtia pyydettäessä. Koirat vetivät vuorotellen, toinen irti ja toinen vedossa. Aika paljon olivat molemmat irtikin, kun en jaksanut pitää reipasta tahtia koko aikaa...Kiva talvilenkki, vaikkakin aika rankka!!